суботу, 4 квітня 2020 р.

2-Б Запорізький академічний ліцей №23 переймає естафету

Дружний і крилатий 2-Б клас Запорізького академічного ліцею №23 переймає естафету і бажає всім міцного здоров'я та бадьорого настрою.Ми віримо в те, що скоро ми всі знову зустрінемося у нашому затишному і найкращому класі.
Але поки триває карантин ми всі на зв'язку один з одним 24/7. Батьки в будь який момент можуть  отримати консультацію чи пораду. А я, як вчитель отримую від мам і тат не тільки фотозвіти про виконану роботу, а й теплі домашні фото і відео з посмішками моїх найдорожчих другокласників.Для мене ці фотографії і відеоролики-найтепліші моменти карантинного життя.
Незважаючи на карантин, мої крилатики старанно працюють -діти продовжують навчання за проектом "На крилах успіху" в домашніх умовах. Окрім цього активно працюють на Мій клас, на Вчи юа,виконують тести На урок... Звичайно, мами, тата, бабусі і дідусі -перші помічники в цьому, адже вони завжди поряд з дітлахами і низький їм уклін за це.

























Немає коментарів:

Дописати коментар

Вшановуємо пам’ять Тараса Шевченка

9 березня українці відзначили 210-ту річницю від дня народження поета, художника, мислителя Тараса Григоровича Шевченка. Життя Велик...